martes, 29 de diciembre de 2009

Textos digitals :Anuncis

Fins ara no haviem parlat més que de textos escrits: llibres, descripcions, esquemes. Però no només els textos escrits ens poden proporcionar informació,alegria , tristesa,romanticisme...
Existeixen uns altres medis els quals també poden fer això. Aquest reben el nom de textos digitals.
En aquesta entrada em vull centrar en els anuncis. Aquests petits trossos de pel•lícula que en molt poc temps et poden fer reflexionar o introduir idees subliminals.

El primer vídeo el podríem titular amb el dit castellà`"de tal palo tal astilla"



En aquest vídeo ens mostra molt clarament el "poder" i la importància que tenen els pares en els seus fills.
Els nens i nenes podríem afirmar que són fulls en blanc. Els pares són els principals referents a les seves vides, són els seus "ídols". Tot el que facin els ídols els nens i nenes o faran sense dubtar creient que allò es el que es té que fer.
Des de aquest anunci demanen que aquest poder no es malgasti i s'utilitzi correctament.



Aquest vídeo es podria titular sense cap dubte CARPE DIEM que en llatí significa aprofita el moment.
Aquest anunci em va fer molta gràcia i notar com diuen a l'anunci la diferència de generacions . El vaig veure amb el meu pare i tots aquells que anomenen en el vídeo el meu pare els coneixia i m'anava dient qui eren o es reia amb alguns comentaris.

M'agrada l'enfocament positiu que li donen a l'anunci. Ser d'una generació anterior no es ser més vell sinó ser més savi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales