miércoles, 30 de diciembre de 2009

Com parlar bé en públic?


El llibre que hi ha a la dreta es titula com parlar bé en públic i tracta d'això de com aconseguir parlar bé en públic.
Aquest llibre m'ha donat molts bons consells que ja he tingut la oportunitat de portar a terme a exposicions i a seminari.

La veritat es que jo, des de petita, m'ha fet vergonya haver de sortir a parlar davant de tanta gent. I si no em sabia algun punt del que havia d'exposar? I si em quedava en blanc?. Aquestes preguntes sempre m'atemorien. Però ara amb el llibre he après que si em poso nerviosa puc caminar una mica mentre parlo, respirar profundament o per estar més segura aprendrem molt bé el principi i el final. També se que si m'oblido d'alguna cosa no passa res actuo amb naturalitat i si després em ve al cap o explico i si no res .A més ara per ara, em resulta més fàcil recordar de tot ja que penso en les idees principals i la resta surt tota sola.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales