miércoles, 30 de diciembre de 2009

Movie maker-Explicació+Experiment.

A aquesta entrada i aprofitant que vam utilitzar aquesta eina a classe explicaré una mica per sobre per a que serveix el Movie maker.També he fet un petit experiment amb el programa al final de l'entrada veureu el resultat.
El movie maker com el seu nom indica és un creador de pel.lícules, una eina molt útil per a fer presentacions o algún regal si no vas bé de diners.


Aquesta és la pantalla principal del Movie maker des de on podem accedir a totes les opcions.

Podem dividir aquesta pantalla en 5 parts:
-La pantalla blanca(centre)
-La pantalla on es veuen les pel.lícules(dreta)
-La zona on es munta tot(a baix)
-La zona d'efectes(esquerra)
-La zona on es busquen les fotos, videos i música.(a dalt)


La pantalla blanca té diferents funcions: és on desa tot allò
que vol ser inclòs en el video( ja siguin
fotos, videos o música), els efctes de moviment i els efectes esecials.Jo en un principi he fet dos petites proves amb tres fotos una d'un peix,l'atre d'unes flors i l'última d'una posta de sol.







A continuació li he volgut donar alguns efectes a les fotografies per a que quedès més treballat.
Aquesta pantalla de l'esquerre és la mateixa pantalla blanca d'abans , però com ara hem clicat a efectes especials de moviement, la pantalla ha canviat.Com funciona?
Cliques al efecte especial que volguis que acompanyi la foto i ho arrastres cap al fons de la pantalla .
Jo he escollit per a les meves 3 fotos acuarela,ampliar i un to sèpia.
Aquest a estat el resultat.
M'ha quedat bé eh?


Després de fer aquest experiment he decidit que estaria bé que timgués algún efecte per quan canviés la foto perquè sinó queda molt poc animat.
Per fer això em vaig anar a la part esquerre de la pantalla i vaig clicar a "transiciones de video".
Aquesta és la pantalla que us ha de salir.Funciona de la mateixa manera que el de efectes que he ensenyat abans.
Vaig agafar les fotos del peixet, les flors i la posta de sol i els hi vaig afegir moviments.Aquest és el resultat:


Finalment, al descobrir que ja coneixia moltes de les eines del programa vaig decidir crear un video que tingués fotos, transicions, música i lletra.




Espero que sigui d'ajudo . Jo m'ho he passat molt bé investigant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales