sábado, 28 de noviembre de 2009

Presentació treball ....Google earth

Aquesta activitat va ser una de les primeres que vam fer utilitzant el programa del Google documents.

L'exercici el vam realitzar a l'assignatura de gestió de la informació i TIC i consistia en fer una breu descripció sobre el tema escollit. El meu grup i jo vam agafar el programa de Google Earth.
Va resultar bastant fàcil d'investigar ja que hi havia una gran quantitat d'informació i era un programa bastant conegut per tots.Tot i això vam descobrir una gran quantitat d'aplicacions de les quals no teniem ni idea( vistes de mart, la terra , submarines,vol dirigit..).





He de dir que em va semblar molt interessant i educativa l'exposició que van fer el grup de la Maria Jané sobre el programa del visible body. La seva forma d'explicar va ser molt entenedora i entretinguda. A més a més tot allò que explicaven ho feien amb el suport d'imatges o de videos.
Jo aquest programa no el coneixia!
Gràcies a elles el vaig conèixer .Em va semblar molt útil tot i que una mica inaccessible per el preu .

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales