lunes, 30 de noviembre de 2009

Diari de seminari 30-11-09

Avui hem acabat amb les exposicions d'investigació sobre l'Xtec i les revistes educatives.
Crec que només faltàvem tres persones per acabar la activat. Entre aquestes tres parelles ens trobàvem l'Àurea i jo. Ens hem desenvolupat bé, en la meva opinió. Per descomptat hem de deixar de banda factors com la dificultat d'utilitzar el ratolí de l'ordinador o la lentitud de càrrega.
Els altres grups també s'han desenvolupat molt bé. M'ha agradat la manera en que la Laura ha expressat la seva part . En general , m'agrada com explica les coses. Ho fa d'una manera que et resulta molt fàcil d'entendre.

Al acabar les exposicions hem resolt dubtes sobre dates o treballs amb la nostra mestra de seminari Mercè Pañellas.

Aquesta classe m'ha agradat força ja que ha resultat ser una classe variada. No obstant, jo hauria fet la part en la qual hem estat parlant més curta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales