jueves, 26 de noviembre de 2009

Escola El Cim

El dimarts passat vaig poder experimentar la sensació de ser "professora" a l'escola el cim situada a Vilanova i la Geltrú.

La veritat he de dir que ,en un principi, la sensació que vaig tenir en entrar a classe va ser de respecte i curiositat a la vegada . Com he dit mai havia estat a una classe de parvulari en aquesta situació.
Aquesta sensació que vaig experimentar hem va portar records d'infància. Jo , de petita, sempre que venia alguna professora en pràctiques o algun substitut pensava:
-Pobre, que malament ho deu passar sense conèixer ningú.
Com han canviat els torns!

Tornem a la descripció del dia. El que vam fer primer va ser cantar la cançó del bon dia. Tot i que jo no me la sabia , em vaig sortir bastant ben parada ja que em vaig fixar en la meva companya de tercer .
Una de les coses que mes em van agradar va ser la forma d'enllaçar conceptes que utilitzava la Eva( mestra de la classe de tres anys a la que vaig anar.)Per exemple deia : "Quin dia es avui?". Després d'escriure el dia a la pissarra preguntava si es sabien els dies de la setmana. Amb el temps i els números va passar el mateix.
També hem va agradar la "tàctica de distracció" d'utilitzar plastilina amb uns mentre dos feien una activitat de pintura.


En resum aquest dia em va agradar molt i va ser molt gratificant saber que dintre d'uns anys jo serè la Eva.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales