lunes, 9 de noviembre de 2009

Diari de seminari 9-11-09

Avui a Seminari no hem tingut temps de fer res ja que hem estat molt ocupades planificant i explicant com s'estructuraria la setmana d'activitats.
N'hi ha un munt d'activitats!!!. Això no em preocupa, sóc una persona moguda i m'agrada realitzar activitats, però el que no m'agrada són els treballs que hem de realitzar després. Sabem que estem a la universitat i que hem de fer treballs però tot té un límit . Estem rebent tants treballs, que ara per ara ens sentim estressats, escanyats. Com si una mà invisible agafes el nostre coll i l’anés escanyant poc a poc. Crec que parlo en nom de tothom .

Avui no puc dir res que m'hagi agradat o no de allò que haguem fet. De fet, podria dir que no m'ha agradat sentir-me tan estressada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales