jueves, 26 de noviembre de 2009

Fundació Miró

El dissabte passat vaig anar a la Fundació Miró amb la meva família . Dic que vaig anar el dissabte ja que el dia que havíem d'anar(dimecres) vaig estar malalta amb 38 de febre.

Jo ja havia anat a la Fundació Miró , però, fa molts i molts anys. Només dir que vaig estar a tercer de primària.

Hem va sorprendre molt tot el museu (la seva estructura amb patis interiors, la seva terrassa amb escultures...).Però una de les coses que ham va sorprendre més ,apart de lesobres d'art, van ser les vistes que havien des de la terrassa .Eren simplement fantàstiques. Com m'agradaria poder-les contemplar-les de nit amb tota Barcelona il•luminada!

La forma de fer art de Miró jo la definiria com curiosa a la vegada que interessant. Crec que si una obra tan simple com un quadre on hi ha un punt i un fons en blanc et pot retenir o plantejar-te el perquè d'aquell quadre té un gran mèrit. Poques persones són capaces d'expressar tantes coses amb tan poc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales